Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’IEI farà Festa Major del 13 al 19 de juliol amb el talent local

Campi qui pugui, dansa acompanyada de textos de Nu Miret, Paula Milara, Kelly Isaiah i gegants i sardanes, al programa festiu

La Festa Major de l’IEI es va presentar ahir al migdia (Jorge Agustín)

ARTICLES - ZONA 2

L’Institut d’Estudis Ilerdencs farà Festa Major del 13 al 19 de juliol per convertir-se en un gran aparador de la creativitat de les Terres de Lleida. Sota el lema Lleida, territori creatiu, els actes començaran el 13 de juliol amb el pregó de la còmica Alba Segarra i la jornada inaugural continuarà amb ‘Possê’, de Sound de Secà, un espectacle que fusiona percussió, dansa, teatre i veu per reivindicar l’espai públic com a lloc de convivència i comunitat. L’endemà, el públic familiar serà protagonista amb ‘Rats!’, de Campi Qui Pugui, una divertida adaptació itinerant del conte ‘El flautista d’Hamelín’, mentre que al vespre Yldor presentarà ‘L’Y, ànsia per volar’, una delicada proposta de circ contemporani que combina bicicleta artística, roda Cyr i enginy artesanal. El dimecres 15 començarà amb ‘Aquell qui no corre, neda’, de Patrícia McGill, una sessió de contes, música i joc pensada per a infants de 0 a 3 anys. Al vespre, l’Associació de Centres de Dansa de les Terres de Lleida oferirà ‘L’art d’un gest senzill’, un espectacle de dansa que uneix una vintena de ballarins amb textos originals de l’actriu i escriptora Núria Miret i la veu de la cantant Maria Altadill.

El dijous hi haurà espectacle familiar ‘De Faula’, de La Guilla Teatre, amb una nit dedicada als nous talents musicals del territori de la mà de la Casa de la Música de Lleida, l’Alt Pirineu i l’Aran, que reunirà sobre l’escenari Ugurabi, Paula Milara i Mark Boske. El divendres començarà amb ‘OFF’, de Fadunito, i acabarà amb el concert d’A Kontra Korren.

La cultura popular prendrà el relleu durant el cap de setmana. El Patronat del Corpus farà una catifa floral al Pati de l’IEI i també hi haurà gegants i una ballada de sardanes  amb la Cobla Jovenívola d’Agramunt. La jornada culminarà amb el concert de Kelly Isaiah. La Festa Major acabarà diumenge 19 de juliol amb una tarda de monòlegs a l’Aula Magna de la mà de La Conya Comèdia, amb referències pròpies a Ponent.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12