‘La societat de la neu’ frega els 100 milions de visualitzacions a Netflix en els primers tres mesos d’ençà que es va estrenar a la plataforma el 4 de gener. Amb dades oficials fins al 31 de març, la pel·lícula de J. A. Bayona sumava 98,1 milions d’espectadors i 238,6 milions d’hores visualitzades. El film se situa en la segona posició històrica de llargmetratges en llengua no anglesa més vistos, darrere de ‘Troll’. La producció noruega va sumar 103 milions en els primers 91 dies des de l’estrena, el moment en què Netflix deixa de proporcionar dades – és poc probable que la ‘La societat de la neu’ superi ‘Troll’ en els tres dies que resten de recompte, però se situa per davant de pel·lícules com ‘Nowhere’ o ‘The Platform’.
L’obra de Bayona, doblement nominada pels Oscars d’aquest any, ha estat una de les deu pel·lícules en llengua no anglesa més vistes arreu del món a Netflix durant dotze setmanes seguides des que es va estrenar, i ha caigut d’aquest rànquing només en l’última setmana de març, 13 setmanes després de ser inclosa en el catàleg. Les tres primeres setmanes va ser la producció en llengua no anglesa més vista, i es va mantenir al podi les tres següents. Els primers set dies des de l’estrena, ‘La societat de la neu’ es va fer amb el primer lloc fins i tot comptant les produccions en anglès.
Les dades històriques que proporciona Netflix recullen produccions a partir del juny del 2021. En llengua anglesa, els films més vistos són ‘Red notice’, amb 230 milions, ‘Don’t look up’, amb 171 milions, ‘The Adam project’, amb 157 milions, i ‘Bird box’, amb també 157 milions.
‘La societat de la neu’ també ha estat vista per 549.755 espectadors als cinemes arreu de l’Estat des que es va estrenar a la gran pantalla el desembre passat, segons dades de l’Institut de la Cinematografia i de les Arts Audiovisuals (ICAA) del ministeri de Cultura. La projecció ha recaptat per aquesta via més de 3,7 milions d’euros.