Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Pomera Fest, el festival més petit del món, celebra la sisena edició a Vilaller

Anna d’Ivori, The Best Of, Lluís Cartes i Txetxu Altube actuaran al certamen els dies 21 i 22 d’agost

Una imatge de l'anterior edició (N.C.)

ARTICLES - ZONA 2

La Pomera Fest, el festival més petit del món, arriba enguany a la sisena edició amb dos jornades de música en directe a la casa de turisme rural la Pomera de Vilaller que es faran els dies 21 i 22 d’agost.

El festival començarà el 21 d’agost amb l’actuació d’Anna d’Ivori i The Best Of. La cantant presentarà les seves cançons íntimes amb lletres que parlen de fragilitat i de bellesa quotidiana. A continuació serà The Best Of qui oferirà el seu directe amb un repertori de grans èxits pensat per fer ballar i cantar el públic.

El certamen continuarà el 22 d’agost amb Lluís Cartes i Txetxu Altube. Cartes proposa un univers sonor entre el pop, el soul i l’electrònica amb un directe “cuidat i immersiu” mentre que Altube, fundador de la banda los Madison, tancarà el festival amb un cançoner honest arrelat al pop d’autor i el folk.

L’obertura de portes es farà a les set del vespre i el primer concert començarà a les vuit cada dia. El recinte disposa de pàrquing gratuït i d’oferta gastronòmica pròpia del festival, entre la que destaquen les hamburgueses, les patates braves o el confitat.

Les entrades per assistir al festival ja estan a la venda a través del lloc web (lapometafest.com). La Pomera Fest, el festival més petit del món, és una proposta de petit format nascuda a Vilaller que aposta per la proximitat entre artistes i públic en ple Pirineu.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8