La campanya de promoció del consum de poma que du a terme Afrucat, Associació Empresarial de Fruita de Catalunya, torna, per segon any consecutiu, intensificant el focus en la població més jove. Amb aquest objectiu es realitzaran accions de Street Marketing en l’àmbit universitari amb la utilització de MUPIS i salvamantels a 18 universitats de Barcelona, Girona, Madrid, Múrcia, el País Basc, Sevilla, València, Valladolid, Vic i Saragossa amb més de 15 milions d’impactes durant dues setmanes; així, s’informarà els estudiants de com tenir una dosi d’energia extra per superar amb èxit l’època d’exàmens. Els missatges de la campanya estaran presents a llocs concorreguts, com la cafeteria, el menjador, la reprografia, etc.
Per primer cop, es treballarà amb continguts específics per a plataformes d’Internet i es crearan peces d’àudio que es distribuiran a la plataforma de música Spotify o vídeos vídeos per al canal més dirigit al gaming, Twicth, que afegiran més de 6 milions més al nombre d’impactes esperats.
Internet serà el canal més utilitzat i com a novetat, en aquesta edició es generarà contingut a la plataforma TikTok, peces ad hoc més dinàmiques i humorístiques. De fet, l’humor serà el fil conductor de tota la campanya en línia amb petits esquetxos creats per influencers. També es faran sorteigs a les xarxes socials amb premis aspiracionals per al públic jove perquè “qui et cuida bé, et vol bé i et regala allò que et fa sentir bé”. D’altra banda, es generaran continguts en algunes plataformes de streaming, com Netflix.
A més, en algunes zones estratègiques es duran a terme accions en mitjans convencionals (televisió, ràdio i premsa), publicitat en exteriors i en mitjans en línia per impactar, sobretot, el públic més jove entre 14 i 25 anys, a través de formats més creatius.
Pel que fa al sector de la distribució, també es realitzaran accions al punt de venda de les diferents cadenes de distribució, a través dels seus canals de comunicació (mupis, fulletons, xarxes socials, PLV, etc.) per involucrar tot el canal.
Finalment, a la web comotecuidaunamanzana.eu, creat pel Programa Europeu, es publicaran tots els continguts propis del programa i el gabinet de premsa continuarà desenvolupant continguts editorials sobre hàbits de vida equilibrats.