Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

José Manuel Abascal: “He deixat una empremta de vivències que pot inspirar”

FOTO_ J. A. / José Manuel Abascal ahir a Lleida

ARTICLES - ZONA 2

Dels orígens humils a les muntanyes de Pas, a l’elit olímpica i la medalla de bronze en 1.500 als Jocs de Los Ángeles de 1984. Aquest és el fascinant viatge que narra la biografia de José Manuel Abascal, llegenda de l’atletisme espanyol, que va presentar ahir a Lleida i que porta per títol ‘José Manuel Abascal, del Pas a Los Ángeles’.

Amb vinculació a les terres de Ponent, on va guanyar el Campionat de Catalunya de camp a través, entre altres competicions, Abascal va recordar la seva trajectòria i el seu gran rival de Lleida, Josep Maria Calderó.

“La infantesa va ser molt dura, vivíem en cabanes i havíem de treballar per tenir llenya o aigua. Després de passar per cinc escoles un professor em va animar a practicar l’atletisme i gràcies a una mica de talent, però sobre tot molt esforç, vaig arribar a l’elit”, va comentar.

“Deixo una empremta de vivències personals que crec que poden inspirar les noves generacions per perseverar en els valors”, va dir.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)