“Fa 20 anys del meu primer bolo i em ve de gust gravar un directe amb cançons de tots els meus projectes”, afirma Javier Sólo sobre el concert ‘20 años vivo y directo’ que oferirà demà (22.00 hores) a la Sala Rasa 64 de Terrassa, “no gaire lluny del meu estimat Tramuntana on tot va començar”.
El músic terrassenc establert a Castelldans recrearà el repertori que ha marcat la seva trajectòria en un treball que vol capturar l’energia i la proximitat del directe davant del públic de casa, acompanyat per La Banda del Vecino a més d’un important nombre de músics col·laboradors habituals.
Javier Sólo va iniciar el seu projecte musical a l’abril del 2005 a Terrassa com a Javier Sólo y Sus Malas Costumbres. Així van néixer les seves primeres composicions íntimes i també de tall crític. El 2012 es muda a Lleida per compaginar la seva carrera musical amb un Grau d’Educació Social.
‘Amores en la cola del paro’ (2014) va ser el seu primer treball a qui va seguir ‘Parece mentira’ amb canvi de nom pel d’Imprudentes. El disc ‘Mejor Sólo y bien acompañado’ obria la porta al so i a la producció musical actual.
En 2019 funda La Banda del Vecino i ja ha estat un no parar fins al seu disc més ambiciós, ‘El astronauta que soñaba con estrellas de mar’, a més del EP ‘Oveja negra con piel de lobo’ i ara ‘20 años vivo y directo’.














