L’entrenador de l’ICG Força Lleida, Gerard Encuentra, va valorar al final de l’encontre que “ens hem de felicitar tots per una victòria molt suada, contra un superequip, en un partit on la nostra bona feina defensiva, deixant el rival en 72 punts, ens ha permès guanyar”.
A partir d’aquí, el tècnic va considerar que “a la primera part la nostra energia era bona, jugant el nostre estil, però en situacions puntuals perdíem algunes pilotes que ens penalitzaven molt. Hi ha hagut una mica de nervis. Guanyar el rebot ens donava tranquil·litat tot i anar perdent d’un punt a la primera meitat. En la segona part hem sortit bé, però Burgos ens ha penalitzat alguns errors defensius, com en alguns bloquejos”. Això sí, per Encuentra, “el darrer quart ha estat ben al revés. Hem jugat amb un nivell defensiu molt alt dels nois i amb un públic molt entregat, animant, sabent de la dificultat que tenia l’encontre i tot el que ens jugàvem”. “Hem fet un partidàs”, va concloure.
Preguntat per la ratxa de 14 victòries dels darrers 16 partits va contestar que “felicito l’equip, però no s’ha acabat la lliga i s’ha de continuar treballant”. “Quan ens creguem millors del que som ja sabem el que passa. L’afició anirà a treballar, igual que nosaltres, pensant en el següent encontre”.
Això sí, va afegir que “ara mateix estem eufòrics i amb una confiança altíssima que s’haurà de gestionar. Ens hem de recuperar el millor possible i pensar en el Gipuzkoa, que és un superequip que està igual que nosaltres”. “Estic content que l’afició somiï; els que no podem somiar som els de dintre perquè no tenim ni el factor camp”. L’entrenador visitant, Lolo Encinas, va destacar que “l’equip de Gerard torna a jugar molt bé”.