Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Fem un mos a l’Horta?

ARTICLES - ZONA 2

Com sabeu la passada Fira MOS Sant Miquel va fer un important canvi oferint un espai més gastronòmic i centrat en productes de proximitat i deixant la fira més tècnica i agrària per finals de novembre. Una aposta arriscada que el públic de Ponent ha valorat i ha premiat amb una gran participació i demostrant molta satisfacció per aquest nou format de Fira… la Fira MOS.

Parlant amb la Laia, la Marta i la Cristina de l’agència creativa de La Pometa m’explicaven l’aposta per aquesta paraula de l’argot lleidatà “mos”, un encert de nom que ajuda a explicar la nova línia estratègica de la Fira centrada en la gastronomia de proximitat i que a més, marca amb força la nostra identitat i orgull ponentí. Com diu la cultura popular “El nom fa la cosa” i clarament ha sigut un altre dels encerts d’aquest nou format.

Però anem al cor de la qüestió, no hi ha fira sense persones. I voldria compartir com l’Oriol i el Ramon de Fira de Lleida s’han desviscut perquè tot funcionés buscant complicitats amb el territori. I buscant l’aliança amb el Rafael i el Joan David de Plusfresc que van gestionar l’arrosada de fi de festa amb el xef Sergi de Meià, que, per cert, un èxit de públic que va gaudir d’un arròs deliciós. També gestionant espais i degustacions amb l’equip de Lleida Turisme i Marca Horta, la Mònica, el Miguel Luís, l’Elisabeth, l’Anna Maria, la Patrícia, la Núria, la Rosa i el Joan per garantir una bona experiència a tothom. Molts agents, com el Patronat de Promoció Econòmica amb la Marca Gust de Lleida oferint moltíssimes experiències gastronòmiques, amb el Jordi, el Ramon i el Ricard cuidant tots els detalls.

A més, de l’influencer lleidatà Jonathan Nuevo que va dinamitzar moltes activitats “gastro” amb el seu estil proper i simpàtic. I sumant les Denominacions d’Origen i altres productors de Ponent i d’arreu que han fet possible un pas endavant de la Fira MOS. Però hi ha un grup de persones que mereixen un punt i a part, l’Associació de Productors de l’Horta de Lleida. Un grup d’empreses familiars, arrelades i apassionades de l’Horta que en aquesta Fira MOS han deixat el llistó ben alt oferint degustacions dels seus productes de gran qualitat. I deixeu-me dir en boca del president de l’Associació, el Francesc Rosselló, que no solament oferint productes de qualitat i la promoció de l’economia circular al consumir local sinó que tots plegats fem una gran inversió en salut. Sí, en salut, perquè comprant als nostres mercats fruites collides en un procés de maduresa òptim aquestes són més saboroses i saludables i també perquè molts dels productes envasats de l’Horta són ben naturals i sostenibles, només cal llegir les etiquetes dels ingredients. Com podeu veure, consumint Horta de Lleida tots hi guanyem molt.

Hi ha una gran frase de Gandhi que diu: “Sigues el canvi que vols veure al món”, aquesta encaixa poderosament amb l’aposta de la Fira MOS de Lleida. Un canvi valent i positiu, transformant la tradicional Fira de Sant Miquel en un gran aparador gastronòmic que impulsa la proximitat, qualitat i innovació local, convertint Lleida en punt neuràlgic de la gastronomia catalana que també vol fer consciència en els consumidors perquè apostin pels productes de proximitat de l’Horta i de Ponent. Estem en el bon camí… Llarga vida a la Fira MOS!

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12