Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Els funcionaris incrementaran el seu sou un 0,5% aquest mes

ARTICLES - ZONA 2

El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, es va reunir ahir amb representants de la Junta de Personal i del Comitè d’Empresa de l’Administració General de l’Estat (AGE) a Lleida que van sortir elegits a les darreres eleccions sindicals.

La reunió s’emmarca dins dels contactes periòdics del subdelegat amb els representants dels empleats públics a la província per conèixer les inquietuds en matèria laboral del col·lectiu. Crespín ha insistit un cop més en “l’esforç diari dels empleats al servei de l’administració de l’Estat per oferir un bon i eficient servei al ciutadà”.

Un dels temes abordats en les reunions ha estat l’increment del 0,5% en les nòmines del col·lectiu d’empleats públics en aplicació del previst a l’article 19.2a de la llei 31/2022 de Pressupostos Generals de l’Estat per a 2023. Aquest increment addicional es farà efectiu aquest mes amb efectes retroactius des de gener d’aquest any. La mesura beneficiarà als més de 26.000 empleats públiques de les diferents administracions a la província de Lleida, segons dades del Butlletí Estadístic del Personal al Servei de les Administracions Públiques.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12