Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El targarí Jaume Ponsarnau s’alça campió de la FIBA Europe Cup amb el Bilbao

L’equip bilbaí ressorgeix quan el rival havia remuntat els set punts de renda que tenia en contra i Melwin Pantzar és escollit l’MVP de la final

A. C. (EFE) El tècnic targarí Jaume Ponsarnau celebrant ahir el triomf europeu

ARTICLES - ZONA 2

 Glòria europea per a un fill de les terres de Lleida. El Surne Bilbao que entrena el tècnic de Tàrrega Jaume Ponsarnau, es va proclamar ahir campió de la Copa d’Europa FIBA després de renéixer en els últims minuts en el Palataki de Salònica, després que el PAOK hagués remuntat els set punts d’avantatge amb els quals el conjunt basc es va plantar a Grècia després de l’anada, i també els deu afegits que tenien els visitants al descans.

Encara que va caure aquest dimecres per 84-82, el Surne Bilbao va fer valer el 72-67 de l’anada, set punts a favor en els quals a Bilbao no confiaven, però que al final van ser decisius i que va augmentar a 17 el conjunt bilbaí en la primera meitat abans de cedir després del descans. Va fer possible la fita una rotació de dotze jugadors que van dur a terme una gran labor coral i entre els quals van destacar, a més del tècnic Jaume Ponsarnau, els bases Melwin Pantzar, MVP del partit, i Harald Frey, tots dos amb 17 punts.

Ponsarnau va valorar estar “feliç per l’equip, pel club, per l’afició, per Bilbao i per Viscaia”. “Teníem sorpreses guardades per al final”, va assegurar.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8