Lleida es prepara per acollir la segona edició del Link Up Fest, un esdeveniment que cerca esdevenir un punt de trobada i referència per a startups, empreses innovadores i inversors del conjunt de l’estat.
Organitzat per l’ecosistema emprenedor Link Up, connecta i eleva durant els dies 2 i 3 d’abril aquesta cita reunirà prop de 400 persones en un entorn propici per generar oportunitats reals de negoci i connexió entre talent, inversió i innovació.
Més de 400 assistents, 50 ponents de primer nivell, dinàmiques de networking i el II Concurs de Startups, el “Link Up Fest 2025 es perfila com la plataforma perquè la innovació, el talent, emprenedors i empreses amb noves idees de negoci trobin connexions estratègiques per al desenvolupament i el futur dels seus projectes i accés a la inversió.
El Link Up Fest 2025, que té CaixaBank DayOne i el Grupo Vall Companys com a espònsors principals, inclourà una ponència d’Isabel de Sales (Steering Futures) sobre com podem saber què seguirà sent rellevant per a les organitzacions dins de 10, 15 o 20 anys, i una entrevista a Javier G. Recuenco (Singular Targeting) expert en personotècnia i en resolució de problemes complexos i professor a diverses universitats i escoles de negocis.
La trobada comptarà amb nou taules rodones amb especialistes al voltant dels temes següents: IA, més enllà de l’hype: Avui i demà de la IA; Reptadors vs. Profit Masters: Què prefereixen els inversors?; Seguretat tecnològica com a oportunitat; Lents des de les fronteres de la innovació; Hacks per obtenir la inversió, l’ajut o la subvenció; Transformant actius tecnològics en oportunitats de negoci tangibles; Disruptors del màrqueting: Make marketing great again; Innovant més enllà del salari: Incentius, propòsit i intergeneracionalitat; i . Innovacions radicals en el turisme
Jordi Bernat, impulsor del Link Up Fest, va destacar que “Link Up és un projecte de territori, però per aconseguir els nostres objectius ha de tenir un impacte en l’àmbit estatal”.