La Reial Federació Espanyola de Voleibol ha fet oficial la composició dels grups de la Superlliga 2 masculina. El Rodi Balàfia Vòlei competirà al Grup B, una lliga formada per dotze equips de Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears i Andalusia.
Una de les notícies positives per al conjunt lleidatà és que aquesta temporada evita els sempre exigents desplaçaments a les Illes Canàries. Tot i això, el calendari continuarà exigint viatges de llarga distància, especialment les visites a Almeria i Elx, a més dels compromisos a Mallorca.
El Rodi Balàfia es trobarà amb rivals catalans com el CV Arenys i el CN Sabadell, així com amb conjunts valencians de gran tradició com Xàtiva, Mediterráneo Castellón, Almoradí o Elx. També hi seran presents el Pòrtol de Mallorca, el Roquetes de Tarragona i el Mintonette Almeria, entre d’altres.












