Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El premiat ‘Pinocchio’ dels lleidatans La Baldufa viatja al Festival Agor Drysau de Gal·les

ARTICLES - ZONA 2

L’Agor Drysau -Wales International Festival Arts for Young People-, que se celebra a la població d’Aberystwyth, acull l’espectacle dels lleidatans.
La Baldufa ja va realitzar ahir a la població de Brecon la primera de les seves representacions del Pinocchio en el marc del festival, una de les cites de referència a nivell europeu organitzada per la companyia Arad Goch, mentre que avui repetirà a Cardigan i divendres farà dues funcions a la seu del festival, Aberystwyth.
Jeremy Turner, director artístic de la companyia i del festival, va descobrir el Pinocchio a la fira FETEN de Gijón el 2015, quan va guanyar els premis a Millor Espectacle i a Millor Direcció. En ell, destaquen la combinació de la innovació tècnica amb una història tradicional, l’escenografia i un estil molt inusual de titelles per a públic infantil i jove.
La Baldufa té el suport en aquesta gira del Ministeri de Cultura i l’Institut Ramon Llull.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12