Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Afanoc Lleida celebrarà el 27 d’abril a la Llotja la primera edició del Rock pels Xuklis

ARTICLES - ZONA 2

Afanoc Lleida, la delegació lleidatana de l’Associació de Nens amb Càncer de Catalunya, ha organitzat per al pròxim 27 d’abril la primera edició del Rock pels Xuklis de Lleida, un festival que neix de les inquietuds del grup de joves i adolescents de l’entitat i de la seva necessitat de trobar un espai amb activitats relacionades amb els seus gustos i que alhora els hi doni l’oportunitat de transmetre la realitat del càncer que els hi ha tocat viure en primera persona o a través dels seus germans en l’etapa de l’adolescència.
El primer Rock pels Xuklis de Lleida, presentat per Ferran Aixalà, reunirà dalt de l’escenari els grups Koers, Pastorets Rock i Mari Popes, així com la dansa de Dancescape. Durant el concert es farà un sorteig solidari que ha comptat amb la col·laboració d’artistes de la talla de Rosalia o Estopa, entre d’altres. La música sonarà a partir de les nou de la nit al Teatre de la Llotja, però abans, entre les 18 i les 20 hores, hi haurà diferents activitats gratuïtes a la plaça exterior. Es podrà gaudir de tallers de drones, grafitis, hip-hop o zumba o d’un escaperoom, a més a més d’un escenari dinamitzat pel Postureig de Lleida i que comptarà amb una sessió de DJ amb dos joves de l’entitat.
L’objectiu d’aquesta nova iniciativa és anar més enllà de ser un concert i sensibilitzar sobre les vivències, les pors, els canvis i les necessitats que es donen quan apareix el càncer durant l’adolescència. A més a més, també permetrà recaptar fons per mantenir la tasca d’Afanoc Lleida amb els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies. Les entrades per al concert, amb les quals es farà un regal sorpresa, es poden adquirir a la delegació d’Afanoc Lleida, al web de la Llotja i a la taquilla del teatre. De forma anticipada tindran un preu de 12 euros i el mateix dia del concert costaran 14.
Per aquesta campanya, s’ha dissenyat una polsera que serà el símbol de l’esdeveniment i que, de forma opcional, es podrà comprar pròximament per 3 euros a Afanoc Lleida, als gimnasos Trèvol i Zenkiu i a Turisme de Lleida.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8