La Llotja va acollir ahir l’acte de presentació de la nova campanya d’oli d’oliva verge extra Kylatt, un acte que també va servir per donar a conèixer les novetats del Grup Cooperatiu Fruits de Ponent per enguany.
L’acte va comptar amb tastos guiats de l’oli Kylatt i la presentació de tres nous productes gourmet: Kylatt Mediterrani, Kylatt Essència i Kylatt Pètal, desenvolupats pel creador gastronòmic Iván Pascual. Aquests nous articles amplien l’oferta gurmet amb combinacions úniques que fusionen l’essència de l’oli amb la creativitat culinària.
Durant l’acte, el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, va destacar que des de la Diputació de Lleida es continuarà “apostant per projectes que, com Kylatt, combinen tradició i innovació per posar en valor els nostres productes locals”
La presentació del Kylatt la va amenitzar la música en directe del cantautor lleidatà Kelly Isaiah. L’acte també va incloure una taula rodona amb el director executiu de Grup Cooperatiu Fruits de Ponent, Josep Presseguer, el xef del restaurant Hisop, Oriol Ivern i l’assessor gastronòmic Jordi Morillo. La cloenda de l’acte va culminar amb un maridatge de les novetats presentades per a les persones assistents.