Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Musiquem Lleida! rebrà onze formacions musicals d’arreu

El certamen celebrarà vint anys amb una programació plural que inclou propostes de jazz, clàssica, folk o músiques del món

FOTO_ L.M. Quartet Immortality, el grup d’origen lleidatà que representarà a la ciutat amfitriona al Musiquem

ARTICLES - ZONA 2

El Festival Internacional Musiquem Lleida!, organitzat per la Coral Shalom, arriba enguany a la seva vintena edició i ja ha fet públic el nom de les formacions musicals que hi participaran. El certamen, que tindrà lloc del 3 al 5 d’octubre a la ciutat de Lleida, manté el seu objectiu fundacional: apropar la música al carrer i oferir un escenari de projecció a intèrprets d’arreu.

En aquesta edició, el públic podrà gaudir de les propostes musicals d’Alysyos Duet (Barcelona), Ramon Bassal – Marc Piqué (Barcelona), Àngel Jesús López (Almeria), Dalek Dúo (Tenerife), Quartet Immortality (Lleida), Coral Spiritual Mallorca A l’Octava (Mallorca), Arnau Torné Trio (Bell-lloc d’Urgell), Neila Benbey Trio (Alger), Trio Boulanger (Tarragona, Badajoz i Vitòria-Gasteiz), Al Ras Bluegrass Band (Barcelona) i Logos Duo (Tarragona i Toledo).

Onze formacions que representen una àmplia varietat d’estils, des de la música clàssica fins al jazz, el folk o les músiques del món, i que confirmen una vocació plural i oberta. Des de la seva creació l’any 2006, el Musiquem ha esdevingut un referent en el panorama musical català i internacional, consolidant-se com un gran atractiu de Lleida.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12