Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

‘El Messies Participatiu’ omple a Lleida l’Auditori Enric Granados

Unes 200 veus interpreten l’obra de Handel amb l’orquestra barroca Vespres d’Arnadí i sota la direcció de Xavier Puig

FOTO_ Tony Alcántara ‘El Messies Participatiu’ també ha estat un èxit a Lleida

ARTICLES - ZONA 2

Gairebé 200 veus, entre solistes professionals i veus amateurs, es van poder escoltar juntes ahir en un Auditori Enric Granados ple a vessar amb motiu del concert que l’Associació Messies Participatiu va oferir per primer cop a Lleida i que es va iniciar amb un minut de silenci en memòria de Joaquim Ureña. 

‘El Messies’ de Handel, programat dins el Cicle Coral Antoni Pujol, és una de les obres emblemàtiques de la història de la música. 

En aquesta ocasió va ser interpretat, entre d’altres, per la soprano Maria Hinojosa, la contralt Marta Infante, el tenor Marc Sala i el baríton Guillem Batllori, que van actuar juntament amb els 150 cantaires de l’Associació Messies Participatiu i el Cor de Cambra de l’Auditori Enric Granados, i amb l’orquestra barroca Vespres d’Arnadí. L’espectacle va ser dirigit per Xavier Puig .

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12