Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Llista Blava confia en convertir-se avui en equip de play-off pel títol de lliga

Ha de guanyar al Sant Just en haver perdut l’Alcoi

S. M. / El jugador llistat Nico Ojeda, en la imatge, és el màxim golejador de la categoria i intentarà converter més gols

ARTICLES - ZONA 2

El Llista Blava podria assolir avui l’objectiu d’entrar al play-off pel títol de lliga. Perquè això passi, cal que els d’Edu Amat superin al Sant Just (16.10h) a la seva pista després que l’Alcoi perdés al pavelló Joan Ortoll de Calafell (5-2).

Actualment 3 punts separen els llistats i els valencians. En aquest supòsit de victòria de l’equip llistat amb la derrota de l’Alcoi, la distància s’ampliaria a 6 punts quan restarien dos jornades per disputar. Però cal recordar que el ‘goalaverage’ és favorable als de la Terra Ferma perquè aconseguiren guanyar als alcoians en els dos partits de lliga. El Sant Just de ben segur que donarà la màxima guerra possible perquè si no aconsegueix la victòria, baixaria de categoria. De fet els barcelonins han de guanyar els 3 partits per aconseguir el miracle de la permanència i esperar que el Shum Maçanet perdi els seus partits.

El jugador llistat Nico Ojeda continua sent el pitxitxi en solitari gràcies a les seves 23 dianes. El segueix un gol per sota el seu excompany, Xavi Aragonès, del Noia. Serà el darrer partit del Llista abans de disputar el pròxim cap de setmana la Final Four de la WS Europe Cup. El tècnic, Edu Amat, diu que, primer, la lliga.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12