El Lleida Esportiu es va espolsar tots els fantasmes de la gespa artificial i la mala dinàmica fora de casa amb un triomf contundent i efectiu.
Amb la baixa de Neyder Lozano, la darrera línia de l’equip lleidatà al Municipal de Santa Eulària la van formar Òscar Rubio, Joan Campins i Roger Figueras. Al mig del camp van jugar Quadri, Juan Agüero i Sergio Montero, amb Vigário i Ton Ripoll per les bandes. La davantera la van ocupar Chuli i Juan Camilo Becerra, quedant Jon Bakero a la banqueta. Si un dels reptes del Lleida Esportiu era avançar-se en el marcador, ho va fer ben de pressa. Just en el minut tres una passada llarga de Figueras la va recollir Montero dins l’àrea després d’una bona desmarcada i va afusellar la porteria rival amb el seu vuitè gol a la lliga (0-1).
El conjunt que entrena el lleidatà Albert Gallego, que va tornar a confiar amb l’exblau Toni Vicente a l’onze titular, va respondre al minut 16. En una ràpida jugada després d’un duel defensiu perdut pels lleidatans al mig del camp, la pilota va acabar al segon pal a l’àrea petita i Fraile va fer pujar l’empat al marcador amb Iñaki Álvarez ja superat (1-1). El Lleida es va destapar en el tram final de la primera meitat i va sucar-hi pa. En el minut 44 Becerra va culminar una bona jugada per fer el segon gol, també el seu segon particular, i un minut després Montero va repetir marcant de cap i ja és pitxitxi (9 gols). Amb les targetes grogues de Campins i Becerra, l’encontre va anar al descans molt encarrilat (1-3).
La nota més destacada dels primers minuts de la segona meitat van ser els canvis. Per part del Peña en el minut 59 va entrar Salinas substituint Elorza. Per part lleidatana en el minut 62 Viadero va retirar a Quadri i a Becerra, per donar entrada a Musa i a Bakero. Poc després també li tocaria descansar a Chuli, substituït per Mateo. També entraria Vassilakis per Torices a l’equip illenc.
Pel que fa al joc passaven ben poques coses i, per fi en un partit a fora, el cronòmetre corria a favor del conjunt de la capital del Segrià, ahir amb la samarreta bordeus. Regitzell de grogues per contenir la darrera envestida local i tres punts.