
Derrota del Hiopos Lleida en el primer partit de la pretemporada, que serà recordat com el del retorn de Ricky Rubio al Joventut.
El partit va arribar al descans 38-32, després d’un tram inicial de molt encert malgrat ser l’inici de la pretemporada i un primer quart que va acabar 20-20. En la segona meitat, Ricky Rubio va sortir d’inici, i també Tomic. Un parcial de 0-8 favorable a l’equip Bordeus van acostar els lleidatans (38-36). La Penya es va refer i el partit va arribar al darrer parcial pràcticament trencat a favor dels verd-i-negres (60-48).
L’equip lleidatà, malgrat tot, mai abaixa els braços i en els primers cinc minuts del darrer quart intentava acostar-se en el marcador. Ricky Rubio dirigia els seus amb mestratge i en l’altra cistella Diagne demostrava potència física a favor del Hiopos. Amb 68-53 (màxim avantatge favorable als badalonins), Caleb Agada va cometre falta en atac sobre el base del Masnou. Van tornar Batemon i Krutwig a la pista per part del conjunt de la capital del Segrià, però Batemon no estava encertat des de la línia de tres en el tram final i el Joventut s’escapava (74-55) després d’un triple de Vives a favor de la Penya. Batemon va respondre amb un altre triple, però el Joventut continuava lluny.
El partit va acabar amb un darrer parcial de 18-14 favorable als verd-i-negres, i un marcador de 78-62. L’afició lleidatana desplaçada i la resta de públic s’emporten el record d’haver vist Ricky Rubio. Zoriks, en l’Eurobasket, i Shurna, van ser baixa. Walden no va jugar la segona part per molèsties.















