La Fiscalia del comtat d’Utah (EUA) va anunciar ahir que demanarà la pena de mort per al presumpte autor de l’assassinat de Charlie Kirk, Tyler Robinson, a qui acusa formalment de set càrrecs, entre ells el d’assassinat amb agreujants.
En aquest sentit, el director de l’FBI, Kash Patel, va defensar ahir la gestió de la investigació de l’assassinat de l’activistes conservador Charlie Kirk, entre crítiques de legisladors demòcrates i republicans. “No penso anar-me’n enlloc. Si volen criticar els meus 16 anys de servei, endavant”, va dir davant el Comitè Judicial del Senat.
A Patel li van retreure, sobretot, la confusió que va generar les primeres hores després de l’assassinat de Kirk quan va publicar a X que el principal sospitós havia estat detingut, va anunciar que poc després va haver de rectificar quan l’home va ser posat en llibertat.