El Futbol Club Borges i l’Atlètic Lleida han signat un conveni de col·laboració esportiva de cara a la pròxima temporada, després que l’acord fos aprovat, malgrat la polèmica inicial, per una àmplia majoria en l’assemblea de socis del club borgenc. El conveni neix amb la voluntat d’establir vincles que puguin ajudar al creixement dels dos clubs i generar oportunitats esportives per als seus jugadors, segons va informar l’entitat de la capital del Segrià en un comunicat.
L’acord, impulsat a través de l’Atlètic Segre, permetrà explorar diferents fórmules de col·laboració entre les dues entitats. Un dels principals objectius és facilitar que alguns jugadors juvenils de l’Atlètic Segre que finalitzen la seva etapa formativa puguin incorporar-se al FC Borges i completar la plantilla del primer equip borgenc, que aquesta temporada competirà a Segona Catalana. D’aquesta manera, el Borges podrà reforçar el seu projecte esportiu amb futbolistes joves i formats al territori que podran continuar creixent futbolísticament. El conveni també preveu altres possibles vies de col·laboració esportiva. Una de les opcions és que el tercer porter de la primera plantilla de l’Atlètic Lleida, que competirà a Tercera RFEF, pugui tenir continuïtat competitiva a l’FC Borges durant la temporada. El conveni es va formalitzar en una trobada amb la presència del president del FC Borges, Jordi Macià, i del president de l’Atlètic Lleida, Xavier Bartolo, en què totes les parts van coincidir en la importància de buscar sinergies entre clubs del territori. “Ens ajudarà a reforçar el nostre projecte esportiu”, va dir Macià. “Tenim plena disponibilitat per a construir una relació positiva”, va destacar Bartolo.














