La Comissió Bilateral entre la Generalitat i la Paeria acorda iniciatives per impulsar l’economia de Lleida
La Generalitat i l’Ajuntament de Lleida han celebrat aquest matí una nova reunió de la Comissió Bilateral presidia pel conseller de la Presidència, Albert Dalmau, i el paer en cap, Fèlix Larrosa, que ha servit per fer balanç dels avenços assolits des de la darrera comissió, celebrada el mes de març del 2025, i per […]