El jugador del Rodi Balàfia Vòlei, Eddy Herrera, es va convertir en el jugador més valorat de la jornada 17 de la Superliga 2, gràcies al gran partit que va disputar contra el CVS Tren de Sóller. Els lleidatans van aconseguir la victòria per 3 a 2, en el qual el jugador veneçolà va tindre un paper destacat, doncs va fer el millor partit de la temporada i va carregar-se l’equip a l’esquena amb unes estadístiques extraordinàries.
Així, el capità de l’equip va ser el màxim anotador del partit amb 38 punts (35 punts amb remat i 3 punts en bloqueig). A més, va tenir un 88% d’encert en recepció i un 51% en efectivitat sobre l’atac (punt directe d’una de cada dos que va rematar). Remarcar que són xifres poc comunes, ja que és molt difícil que un únic jugador pugui acumular aquests números.
Cal recordar que l’Eddy Herrera, de 40 anys, exjugador professional i exjugador de la selecció nacional de Veneçuela, combina el rol de jugador amb el de 2n entrenador.