Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Cervisia be mereix una visita…

ARTICLES - ZONA 2

La 16a edició de saló cerveser Cervisia Lleida s’instal·la aquest cap de setmana a la plaça de La Llotja de Pardinyes amb gastronomia, música i la degustació d’una trentena de cerveses del grup Mahou-San Miguel. El ‘consum moderat’ de cervesa és positiu per a la salut, contribueix a reduir els índexs de colesterol, té un efecte cardioprotector, millora el sistema immunològic i no provoca augment de pes, segons un estudi, encara que molt temo que també contribueix a l’increment de volum de l’abdomen.

El problema és que els ‘cervesers’ no són capaços de prendre’s només una, sinó que quan es comença, el parar es converteix gairebé en una missió impossible. Repassant les premisses de l’estudi en qüestió, cal ressenyar que es basa en persones sanes que facin un consum ‘moderat’ de cervesa, que seria d’una ampolla de terç al dia a les dones i dues als homes.

A sobre amb aquestes quantitats no es donaria positiu en una suposada prova d’alcoholèmia per part dels agents de trànsit. ‘Lo fotut’ és que els moltíssims amants d’aquest màgic ‘zumo de cebada’, o millor, de les ‘rubias irresistibles’ que en aquest cas són ‘con nombre de santo’, se’ls fa un món controlar el consum un cop seduïts pel seu sabor.

Però deixem especulacions al marge i que cadascú aprengui el seu joc. L’important és que també hi ha concerts gratuïts, divendres amb La Banda de Jonàs, dissabte amb Rumba de Zona, Oriol Folls i Punts Suspensius i diumenge amb Er Taqueta i La Tremenda Pop, a més de DJ’s com Rafa Ariño, Manel López i Ricardo & Genaro així com exhibició de ball dominical.

Cervisia bé mereix una visita… Oh yeah!

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12