Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Centenars de deportats en les batudes antiimmigrants als EUA

Trump ordena desclassificar els arxius dels assassinats dels Kennedy i de Luther King i condiciona l’ajut a Los Angeles

FOTO_ EFE Una desena d’immigrants de Guatemala embarquen en un avió militar per tornar al seu país

ARTICLES - ZONA 2

Les autoritats nord-americanes han detingut 538 immigrants criminals sense documents i han deportat “centenars” en avions militars en l’operació contra la immigració irregular llançada pel president Donald Trump després d’haver assumit dilluns la Presidència, van informar ahir fonts oficials.

L’informe diari d’ICE sobre el compliment de les ordres de Trump relatives a immigració es complementa amb diversos “exemples” de delinqüents caiguts a les batudes publicades per la Casa Blanca a les seves xarxes.

D’altra banda, Trump, va afirmar que Califòrnia haurà d’implementar dos canvis clau per accedir a l’ajuda federal destinada a la reconstrucció després dels incendis: exigir identificació als votants i modificar la seva política de gestió de l’aigua.

Finalment, Trump va signar dijous una ordre executiva per desclassificar els arxius relacionats amb els assassinats de l’expresident John F. Kennedy (JFK), de l’exfiscal general Robert F. Kennedy i de l’activista pels drets civils Martin Luther King Jr. “Molta gent l’està esperant des de fa anys, dècades. Tot es revelarà”, va dir el president.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12