El grup Celtas Cortos torna a Lleida el 24 d’aquest mes de gener a la Llotja però aquesta vegada amb la gira ‘Solos ante el peligro’ en format simfònic que recorre les principals ciutats peninsulars, al costat de l’Orquestra Virtuós Mediterrani.
Jesús Cifuentes i els seus presentaran en directe el seu darrer àlbum, ‘El mundo del revés’, sota un atractiu format mai vist abans. Així mateix, el repertori del concert també deixarà lloc als èxits més destacats de la seva carrera, aquells que els van catapultar com una de les grans bandes del rock.
La banda de Valladolid va iniciar el seu camí el 1984 si bé no va ser fins al 1989 quan va publicar el seu primer disc, ‘Salida de emergencia’, a qui van seguir els reeixits ‘Gente impresentable’, ‘Cuéntame un cuento’, ‘Tranquilo majete’ i ‘En estos días inciertos’, abans del seu potent directe ‘Nos vemos en los bares’.
Celtas Cortos van incloure les Borges Blanques el 30 d’agost passat dins la gira de celebració del seu 40è aniversari amb el llançament del seu nou i esperat àlbum.