“El disc està a punt de veure la llum però mentrestant continuem fent recitals oferint aquests mateixos temes en espais íntims perquè ens encanta trobar-nos en aquests locals on el públic és tan proper”, comenten a LA MAÑANA els Masip recordant que demà diumenge (13.00 hores) actuen a Grans Records com Cantívers.
Cantívers -joc de paraules entre cant i vers- és un projecte poètic-musical que es va estrenar a l’octubre del 2022 com a duet amb els germans Ester (veu) i Pep (guitarra i veu) Masip i que a la primavera del 2023 es va consolidar com a tercet amb la incorporació de Joel -fill de Pep- als teclats i baix.
‘Farem poesia’ es el títol de l’àlbum que Cantívers ha gravat als estudis de Josep Maria Bossa entre els mesos d’octubre i desembre passats. “Estem molt contents amb el resultat del treball aconseguit a l’estudi d’aquest mestre”, subratllen sobre les deu cançons del disc.
L’oferta de Cantívers és una barreja de poesia i música amb tota mena de ritmes que permeten interactuar amb el públic.