Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Balaguer ja té autorització per capturar coloms amb gàbies

La Paeria en posarà quatre en diversos punts del centre històric amb la intenció de neutralitzar la plaga que pateix actualment

ARTICLES - ZONA 2

La Paeria de Balaguer ja té l’autorització del Departament d’Acció Climàtica per col·locar quatre gàbies per capturar coloms amb la intenció de fer front a la plaga d’aquestes aus que pateix la capital de la Noguera des de fa anys.

A partir d’ara s’instal·laran quatre gàbies en diversos punts de Balaguer. Una es posarà a l’Ajuntament, l’altra a l’edifici del Centre d’Empreses Innovadores (CEI)  i la tercera a la Biblioteca Municipal. Es dóna la circumstància que l’any passat per aquestes dates l’aire condicionat de la biblioteca es va paralitzar per l’acumulació de femtes de colom. La quarta gàbia es posarà en un edifici inacabat del Carrer Sant Jaume. Les quatre gàbies doncs es col·locaran al centre històric de la capital de la Noguera.

Les gàbies són col·lectives i s’hi mantindran  durant quatre mesos. En paral·lel, l’empresa contractada per fer aquesta feina s’encarregarà de buidar-les progressivament i es portaran els coloms a un centre de fauna. Quan acabi aquest procés una altra empresa contractada per la Paeria s’encarregarà de posar pinso esterilitzant per disminuir la població de coloms.

Segons el recompte que va fer aquesta mateixa empresa la capital de la Noguera té ara una població de 950 coloms per quilòmetre quadrat, una dada que triplica el “llindar de tolerància”, que es calcula que està sobre els 300.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 9

ARTICLES - ZONA 10

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12