El boxador espanyol Ayoub Ghadfa es va classificar per a la final en la categoria de +92 quilograms després de vèncer en semifinals al francès Djamili-Dini Aboudou per decisió unànime (5-0).
Una baralla entre dos púgils que es coneixen a la perfecció. En 2022, l’espanyol va derrotar al gal en el Campionat d’Europa. A més, en els últims anys, tots dos països s’han reunit en els seus respectius Centres d’Alt Rendiment.
Aquest coneixement es va notar sobre el ring de la Philippe-Chatrier, la pista en la qual aquest dimecres Ayoub es va convertir en el tercer boxador espanyol a arribar a una final olímpica.
El primer assalt ja es va saldar amb un 4-1 a favor de l’espanyol. En el segon, 5-0.
Necessitava el púgil local passar per sobre de Ayoub per a arribar a la final, i gairebé ho aconsegueix. En una d’aquestes volees d’esquerra que va intentar des del principi va poder aconseguir a l’espanyol, qui se’n va anar a la lona mancant 1 minut i 40 segons per al final.
Es va aixecar de pressa, àgil, però l’àrbitre li va fer el compte de recuperació, que va donar ales a Djamili-Dini i al públic. Portat per la seva afició, va anar amb tot per un Ayoub que va resistir fent gala del seu bon joc de peus, que li van salvar de perdre la baralla.