L’ego li pot
Fa una setmana la selecció espanyola va unir tot el país sent campions d’Europa però sempre hi ha d’haver alguna cosa que l’enteli. Em refereixo a la polèmica creada sobre la salutació de Carvajal a Sánchez. Crec que va ser una salutació cordial, ja que ningú t’ha de dir l’efusió amb què has de saludar […]