No hi ha justícia
Si ja creiem poc en la justícia a Espanya, després de veure el vídeo del maltractament a una escola bressol i que a sobre estiguin aquestes desgraciades al carrer, encara te’n fa creure menys, ja que si algú va al metge amb el seu nadó i li veuen un blau el primer que fan és […]