Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Arrenca el CurtÀneu amb un 60% de l’aforament complet

Avui tindrà lloc la primera sessió sencera dedicada al cinema d’animació, gràcies al conveni de col·laboració amb l’ANIMAC

FOTO_ CurtÀneu Inauguració a l’Ajuntament d’Espot

ARTICLES - ZONA 2

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Espot es va omplir ahir en la primera sessió de la Mostra internacional de curtmetratges de les Valls d’Àneu, Curtàneu. Segons la presidenta de l’Associació Cineasta Curtàneu, Gemma Tizón: “Ara mateix ens trobem al 60% de l’aforament ple de totes les sessions i esperem completar-lo al llarg de tots els dies perquè la gent té moltes ganes de cinema”. Després d’una sessió variada de curtmetratges ahir, els convidats van gaudir d’un petit tast a la Casa del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, patrocinat pel Parc Nacional i el Parc Natural, amb la col·laboració de l’associació de petits productors agroalimentaris del Pallars Sobirà. Al matí de dissabte la sala Àrnica del Consell Cultural de les Valls d’Àneu va acollir un taller de guió, “Trobar la veu pròpia en l’escriptura de guions cinematogràfics”, a càrrec de Joan Pàmies.
Avui tindrà lloc el segon taller obert al públic a càrrec de Marc Obiols, amb el títol “Mira, clica i crea fotografia amb smartphone” també al Consell Cultural. Avui com a novetat tindrà lloc també la primera sessió sencera dedicada a l’animació, a l’Estudi de Sorpe, gràcies al conveni amb l’ANIMAC.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12