Almenys 33 persones, entre elles un periodista, van morir ahir en un bombardeig israelià contra una cafeteria a la platja de Ciutat de Gaza, la capital gazatina, van dir a EFE fonts mèdiques a l’enclavament.
Segons el director del proper hospital Al-Shifa, Mohammad Abu Selmiyeh, la majoria dels afectats són estudiants universitaris que acudeixen al lloc, la cafeteria Al-Baqa, per connectar-se a internet.El periodista assassinat va ser identificat pel Govern de Hamàs al territori com Ismail Abu Hatab. La seva mort eleva a 228 els periodistes i comunicadors que han perdut la vida a Gaza des del començament de la guerra, segons el recompte de les autoritats.
D’altra banda, lExèrcit israelià va anunciar una reorganització del sistema de distribució d’ajuda humanitària a la Franja de Gaza, com un intent de “reduir les tensions amb la població”













