Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Activitats als museus de Lleida, Isona i Tàrrega per conèixer-ne la seva història

El cicle ‘L’arquitectura que exposa’ de la Xarxa de Museus organitza, de nou, tres visites gratuïtes

ARTICLES - ZONA 2

La Xarxa de Museus de Terres de Lleida i Aran ofereix durant aquest cap de setmana tres visites gratuïtes pel Museu de Lleida, Museu de la Conca Dellà i a Cal Trepat. Les activitats programades s’emmarquen dins del cicle ‘L’arquitectura que exposa’, que té com a objectiu donar a conèixer les transformacions dels equipaments implicats i les solucions arquitectòniques que els defineixen.
La primera cita del cap de setmana serà al Museu de Lleida el dissabte 24 a les 11.30 hores en què l’arquitecte Xavier Rodríguez guiarà un recorregut per la pinacoteca on es resseguirà l’evolució de l’espai, fins arribar a l’actual edifici, el qual integra part de l’antiga Casa de la Misericòrdia i és obra de l’arquitecte Joan Rodon.
El mateix dissabte, el Museu de la Conca Dellà, situat a Isona, oferirà una visita amb l’estudi d’arquitectura Feu Godoy. L’activitat es desenvoluparà a partir de les 18.00 hores i consistirà en un recorregut on s’exposaran les particularitats de l’edifici i es posarà el focus en la passarel·la de ferro que uneix el museu original amb l’ampliació de Cal Serra.
La darrera cita d’aquest cicle serà diumenge a les 12.00 hores, on dins de Cal Trepat, situat a Tàrrega, es podrà comprovar un exemple d’arquitectura industrial del primer terç del segle XX. Totes les activitats programades pel cap de setmana són gratuïtes.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12