The Tyets donen la benvinguda a l’estiu amb la seva nova cançó pop ‘Era això!’, tema que va néixer al costat d’altres artistes i productors com el lleidatà Pep Saula (Sexenni), qui signa la producció. Era això!’ sonarà ben aviat als concerts que el grup té programats arreu del territori, un d’ells al Festival Paupaterres de Tàrrega.














