El Camí de la Mariola va donar ahir el tret de sortida a la seva Festa Major, amb el pregó oficial, la proclamació de les pubilles i els hereus, el sopar popular, acompanyat del sorteig d’un pernil, i música i ball amb DJ Monkey. Avui, continuen els actes.














