
L’Atlètic Lleida va encaixar una nova gerra d’aigua freda i no va donar continuïtat al triomf a Reus encaixant la derrota.
L’Alcoià va aprofitar dues accions en els minuts 35 i 38 per avançar-se per zero a dos en el marcador amb els gols obra de Tiko Iniesta i Izan Linares. Abans del descans, el local Cámara va veure la segona groga i va ser expulsat amb polèmica.
Malgrat jugar tota la segona meitat amb un home menys, l’equip de Jordi López va lluitar-ho i una acció individual de Moró va significar l’1-2. Va tornar Agüero després de sis mesos. Al final, derrota que apropa el descens a Tercera. El Sant Andreu va guanyar, però encara no és campió.
Jordi López: “Si parlo em fiquen a la presó”
L’entrenador de l’Atlètic Lleida, Jordi López, estava molt contrariat en la roda de premsa posterior al partit. “Lluitem contra tot i contra tots i així és molt difícil”, va començar. Preguntat sobre si es referia a l’actuació arbitral, va afegir que “no parlaré perquè si parlo em ficaran a la presó. Com no es pot parlar, que es vegi el partit”. Insistit per l’expulsió de Cámara va dir que “ho ha vist tothom. M’ha tret una targeta a mi quan ha parlat un del camp. Això condiciona un partit a on et jugues la vida i cada detall compta”. “A partir d’aquí, parlem del partit. En una que t’equivoques ens penalitza i et cau el segon. Malgrat tota la dificultat que ha passat ho hem intentat de totes les maneres i no puc dir res de l’equip. És trist, però el descens no és matemàtic”.












