Lleida Turisme va presentar ahir els nous elements de marxandatge aprofitant la campanya de Nadal recentment inaugurada. Des de Lleida Turisme s’ha renovat la marca de promoció de la ciutat (la icònica silueta de la Seu Vella amb un sol). Els nous elements presenten nous ítems característics de la capital del Segrià per vendre més la coneguda com a ‘marca Lleida’.
Entre els objectes més destacats hi ha el nou davantal de Lleida, il·lustrat amb aquarel·les que representen iconografies pròpies com la fruita de l’Horta o la coca de recapte, i que a més recorda que, a Lleida, “els paraguais són platerines”. Des de l’imaginari infantil i col·lectiu, s’incorporen els llapis amb caputxons dels Capgrossos de Lleida, en aquesta primera edició, la Senyorona, el Dimoni i el Nen. També s’ha renovat el peluix del Marraco, que es presenta ara amb una imatge actualitzada i pensada perquè esdevingui un company de viatge per als més petits. Des de Lleida Turisme “inviten” la ciutadania a “regalar o autoregalar-se Lleida durant aquestes dates”.
La campanya ha comptat amb la participació del talent local, com és el cas de Monti Mateu, qui ha signat el joc de cafè. Màrius Torres també ‘hi és present’ amb dos versos a la primera pàgina de la nova llibreta lleidatana, que s’entrega al Centre d’Informació Turística.













