Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La nova escola–taller del Sant Joan de Déu avança a bon ritme

FOTO_ D.A. Estat actual de les obres de l’antic taller Alma, al carrer La Granadella

ARTICLES - ZONA 2

Les obres de la nova escola–taller del Sant Joan de Déu, al barri de la Bordeta, avancen a bon ritme, com els veïns de la zona han pogut observar en els darrers dies. Tot i no haver-hi una data concreta de finalització, la imatge actual mostra la majoria de finestres i portes amb uns acabats metàl·lics que podrien indicar que la renovació de l’antic taller, ubicat al carrer de la Granadella, va de pressa.

Des de la Fundació Sant Joan de Déu han confirmat en reiterades ocasions que estan “remodelant” l’antic tallet, tot i que encara no han confirmat quina activitat “a curt de termini” hi duran a terme. Tanmateix, tot apunta que serà un centre formatiu adreçat a joves amb dificultats, el qual aniria lligat al programa ‘Acompanya’m’, destinat a joves i adolescents d’entre 12 i 18 anys.

Fa un parell d’anys, Sant Joan de Déu va habilitar un servei d’aquesta mena al carrer Travessera d’Extremadura del mateix barri de la Bordeta. Llavors ja es va dir que la fundació volia adquirir el taller Alma, però això no ha estat possible fins aquest any. LA MAÑANA va informar el 21 de maig sobre l’adquisició.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12