L’empresa familiar Alemany ha presentat el nou format de ‘superbarretes’, un producte amb el nou format de 200 grams que inclou les tres varietats ja existents: l’energètica amb cafeïna, l’energètica sense cafeïna i la proteica de recuperació. Aquestes barretes són raw, és a dir, estan premsades en fred, sense cocció, i amb ingredients naturals, sense gluten, sense conservants ni colorants, i envasades al buit per garantir la màxima frescor.
Segons expliquen des de la marca d’Os de Balaguer, aquest format és més econòmic, més sostenible i conté menys plàstic. Aquest nou producte s’adreça a un públic ampli i divers, des d’esportistes amateurs com ciclistes, corredors, practicants de trail, pàdel o activitats a l’aire lliure, fins a famílies que busquen alternatives saludables per a esmorzars i berenars.
Amb aquesta proposta, l’empresa familiar Alemany, que té més de 140 anys d’història, reforça la seva voluntat d’oferir “productes que combinen el respecte per la tradició amb la innovació, adaptats a les necessitats reals de les persones actives d’avui”.
Alemany és una de les marques líders de torrons, mel i alimentació i té la seva seu a Os de Balaguer.














