Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Diablo de Shanghai inclou Lleida a la gira del seu disc de debut

Antagonizers, Please U2, Vecinos i Atzavara també en directe aquest cap de setmana al Cafè del Teatre

FOTO_ CdT El Diablo de Shanghai, en busca del pogo

ARTICLES - ZONA 2

El Diablo de Shanghai és una de les bandes en què recau totes les expectatives del nou underground barceloní. La gira del nou àlbum ‘113 pasos adelante en el Ensanche’ inclou Lleida amb un concert al Cafè del Teatre.

La programació de la sala d’aquest cap de setmana s’obre avui (21.00 hores. 13 euros) amb la gira dels Antagonizers que, després del seu LP de debut homònim, presenten la seva nova conquesta, ‘Kings’, amb sonoritat punk. Obriran els lleidatans Moshbowl.

Please U2 tornen divendres (22.00 hores) celebrant els seus 25 anys fent un homenatge als irlandesos U2. Pioners del moviment tribut, juntament amb Abbey Road i Smoking Stones, són el xou U2 referent a l’Estat espanyol.

El concert de dissabte (21.00 hores. 12 i 15 euros) amb Vecinos i El Diablo de Shanghai ofereix l’oportunitat de gaudir d’entrada gratuïta als menors de 16 anys acompanyats de progenitor o tutor legal. Vecinos aposta per cançons que es mouen entre el punk, el pop i el garatge, mentre que El Diablo de Shanghai trenaran el seu garatge rock esquinçat i canalla amb la presentació de l’àlbum de debut.

Finalment, Atzavara tenen data pel diumenge (20.30 hores. 8 i 10 euros) amb el seu disc, ‘Evitern’, una combinació de música i festa, de rock i punk, de reggae i ska.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12