El Vila-sana Cooperativa d’Ivars debuta avui (19:00 hores) a casa en un autèntic partidàs davant el Club Patín Esneca Fraga en la segona fase de la WSE Champions League després de perdre el seu primer partit a la pista del Benfica (3-1).
Les lleidatanes són conscients que, amb aquella primera derrota a Lisboa ara fa dues setmanes, no es poden permetre perdre molts més punts contra el líder del grup, un CP Fraga que a diferència de les lleidatanes va guanyar a les portugueses a casa (2-0).
“A partir d’ara ens queden tres partits de Champions, i hem de guanyar sí o sí els tres per quedar primeres de grup. Però primer hem de pensar a classificar-nos òbviament i anar pas a pas”, afirmava la jugadora del Vila-sana, Luchi Agudo.
Cal recordar que a mitjans de desembre tots dos equips es van enfrontar en l’OK Lliga Iberdrola, amb victòria de les fragatines per 6 a 3. No obstant això, l’argentina Luchi Agudo creu que tots els partits són diferents i, en aquesta ocasió, tindran el suport d’un Municipal de Vila-sana que s’espera amb un ple absolut.
“Tots els partits són diferents, juguem a casa i hem de sortir amb tot sí o sí per a quedar-nos amb els tres punts. Jugar a casa en Champions serà increïble, segurament vindrà molta gent i això ens animarà moltíssim, tot i que ja vindrem motivades de casa. La localitat juga a favor nostre, però sabem que el Fraga vindrà a per totes. Hem d’intentar no cometre els errors que vam cometre a Fraga en lliga, que ens van costar molt cars, i intentar ficar els gols que últimament ens està costant”, va dir una Luchi Agudo convençuda de les capacitats de les seves companyes després de l’última golejada a la lliga davant l’Igualada (8-1).
Una victòria de l’equip de Lluís Rodero avui davant el Fraga suposaria un triple empat al grup A de la Champions entre Fraga, Benfica i Vila-sana, a falta de dos partits per disputar. Cal recordar que a la següent fase passen els dos primers de grup.
El pròxim partit de Champions League per a les lleidatanes serà en la seva visita a Fraga, on es tornaran a veure les cares el dissabte 10 de febrer, i l’últim partit el disputaran el dissabte 24 de febrer a casa davant el Benfica.