L’Enoli Borges Vall va encadenar la segona derrota consecutiva ahir en la seva visita a Còrdova davant l’actual campió de la competició, el Cajasur Priego (4-1).
L’equip de Les Garrigues va acusar les baixes de Joan Masip i de Marc Duran, i finalitza la jornada en descens després de sumar un punt en les tres primeres jornades de la competició.
En el primer partit Norbert Tauler va cedir davant Diogo Carvalho per 3-0.
El jugador grec del Borges Anastatios Riniotis va perdre el seu encontre davant Hampus Soderlund també per 3-0.
En el tercer partit Eric Torné va debutar amb derrota per 3-0 davant Carlos Franco.
Riniotis va aconseguir el punt del Borges en vèncer a Carvalho per 1-3.
En el cinquè i definitiu partit Norbert Tauler va perdre per la mínima per 3-2 davant Carlos Franco.
Després de 3 jornades, amb aquesta derrota l’equip se situa 11è classificat a la lliga.
En la pròxima jornada el dia 20 d’octubre es disputarà la quarta jornada, i on el Borges rebrà al Collado Mediano TM amb la necessitat de sumar una victòria.