Entra en funcionament la primera estació terrestre de comunicacions amb satèl·lits de Catalunya que acull activitat industrial
El Teleport de Sant Esteve, ubicat a l’Observatori del Montsec (OdM) i promogut pel Govern en col·laboració amb l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC), ha iniciat la seva activitat amb la posada en marxa de la seva primera estació de comunicacions amb satèl·lits. D’aquesta manera, Catalunya disposa per primer cop d’una infraestructura plenament equipada per […]