Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Wallapop amplia les seves pèrdues a 50 milions, malgrat ingressar un 39% més

ARTICLES - ZONA 2

La signatura de compravenda d’articles de segona mà Wallapop va ampliar en 2022 les seves pèrdues fins als 50 milions d’euros malgrat ingressar 71,6 milions, un 39% més.

Segons ha precisat la companyia a EFE, en 2021 Wallapop va perdre 10 milions, però al·lega que els resultats no són comparables amb els de 2022 perquè durant aquest exercici “totes les societats de Wallapop existents fins al moment s’han fusionat sota una única societat, Wallapop SL”.

Wallapop assegura que les pèrdues de 50 milions en 2022 són “una cosa natural en aquesta etapa d’expansió internacional, una realitat que suposa un esforç d’inversió”, ha afegit Wallapop.

Així mateix, la companyia fundada en 2013 a Barcelona ha ressaltat en un comunicat que compta amb més de 17 milions d’usuaris mensuals en el sud d’Europa, on és present a Espanya, Itàlia i Portugal.

Wallapop Enviaments, el servei de comerç electrònic mitjançat de la companyia, és el producte que més ingressos genera, amb més de 50 milions d’euros en 2022 (un 59% més), mentre que els serveis de visibilitat oferts als usuaris van suposar més de 13 milions d’euros, un 25% més.

Malgrat continuar en pèrdues, Wallapop va tancar una ronda de finançament de 81 milions d’euros destinada a consolidar la seva expansió per Europa i fer créixer el seu negoci.

El conseller delegat de Wallapop, Rob Cassedy, ha assegurat que Wallapop és una empresa “en ple creixement i immersa en un potent procés d’internacionalització”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12