Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Voluntariat d’estiu de SJD perquè joves interactuïn amb persones amb discapacitat intel·lectual

Dirigit a nois i noies d’entre 15 i 21 anys en torns de 2 o 3 setmanes entre el 29 de juny i el 31 de juliol a les instal·lacions del Centre d’Almacelles

ARTICLES - ZONA 2

Sant Joan de Déu Terres de Lleida engega enguany per primer cop un Programa de Voluntariat d’Estiu dirigit a joves d’entre 15 i 21 anys que tindran l’oportunitat de fer tasques d’acompanyament i entreteniment mitjançant el joc i activitats amb persones amb discapacitat intel·lectual del Centre de la institució a Almacelles.

El voluntariat es desenvoluparà entre el 29 de juny i el 31 de juliol en torns de 2 o 3 setmanes, amb horari matinal -de 9:00 hores a 12:30 hores-, i es facilitarà el transport dels participants fins a les instal·lacions.

Inicialment, la inscripció per fer aquest voluntariat es va oferir a fills i filles dels professionals de Sant Joan de Déu i ara, en una segona fase, s’obre al conjunt de la societat. Els interessats tenen temps fins el proper 4 de juny per omplir un formulari que poden trobar escanejant el codi QR del cartell que anuncia el voluntariat, o entrant directament a l’enllaç bit.ly/42JNdYv

Aquesta iniciativa és el primer cop que es posa en marxa a SJD i té com a objectiu oferir un espai que combina lleure amb solidaritat, amb la voluntat de donar a conèixer als joves la tasca del voluntariat perquè en el futur es puguin plantejar fer-se voluntaris més enllà d’aquesta experiència estival.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12