Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Vila-sana i Gijón pugnaran avui per alçar la Supercopa

ARTICLES - ZONA 2


El Vila-sana jugarà avui per aixecar el primer títol de la seva història en la gran final de la Supercopa d’Espanya.
El partit va ser elèctric des de l’inici. Sense l’entrenador Lluís Rodero en la banqueta, que ahir va començar un cicle de sanció de vuit partits, l’equip de la localitat del Pla d’Urgell va entrar molt bé al partit.
La intensitat que va imprimir el Vila-sana va tenir el seu recompensa amb el gol obra de Victòria Porta amb una bona rematada de cullera en el minut tres. El Palau va respondre empatant en el minut 10 per mitjà de Berta Busquets just després d’una clara ocasió de Gime Gómez. Si bonic havia estat el primer punt de les lleidatanes, gairebé millor va ser el segon, en una acció individual de l’argentina Luchi Agut (17′). En l’últim minut abans del descans va passar de tot. Luchi va llançar una falta directa per la desena falta del Palau, la portera rival va impedir el gol en dues ocasions i en l’últim segon va ser el Vila-sana qui va concedir la dècima i Berta Busquets va empatar el partit amb un inapel·lable tir directe. La segona meitat va arrencar amb la mateixa intensitat que la primera. Gimena Gómez va estrenar el seu comptador de gols en partit oficial tornant a avançar a les lleidatanes (29′). El Palau va tornar a reaccionar amb una miqueta d’Aina Florenza després d’un rebot (31′). Deu minuts més tard, a diferència del que va succeir la temporada passada, va ser el Vila-sana el que aconseguia el 3-4 després d’una bona combinació culminada per Laura Barcons.
Encara quedava temps per a una reacció del Palau, però aquesta vegada el Vila-sana barró el passo a qualsevol gir dels esdeveniments amb la sentència en forma de gol de Gime López després d’una bola recuperada per Laura Barcons que va definir dins de l’àrea. El Vila-sana disputarà avui la seva primera final de la Supercopa. En l’altra semifinal, el Telecable Gijón va superar al Manlleu (3-1). La capitana del Vila-sana, Maria Porta, va valorar que “ja tocava portar-nos un partit contra el Palau. Guanyar el primer títol seria una gran il·lusió per a l’afició”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12