Aleix Vidal-Quadras serà operat de dues fractures a la mandíbula i està “estable i sense risc vital”, segons ha informat el servei de comunicació de l’Hospital General Universitari Gregorio Marañón de Madrid. L’expresident del PP de Catalunya i fundador de Vox ha ingressat al centre sanitari després d’haver rebut un tret a la cara en ple carrer aquest dijous al migdia. El tret l’ha rebut a la zona de la mandíbula. Segons ha confirmat Emergències Madrid, la bala ha entrat per l’angle dret i ha sortit per l’esquerre. La policia busca dos individus que han fugit en moto després del fet. Fonts policials han indicat que no es prioritza la motivació ideològica en la investigació.
La Policia Nacional no prioritza l’atac ideològic com a via d’investigació en el tiroteig a Vidal-Quadras, segons han confirmat fonts policials.
Malgrat que no es prioritza l’atac ideològic, segons ha pogut saber l’ACN de fonts properes al cas una de les línies d’investigació es fixa en les relacions del fundador de Vox amb l’oposició al règim de l’Iran. Precisament, diversos mitjans afirmen que aquesta hipòtesi l’hauria comunicat el mateix Vidal-Quadras.