”Aquests tipus de partits són molt complicats. Per ocasions, per ímpetu i per ambició crec que hem fet mèrits per haver marcat el gol que ens hauria apropat a la victòria. També és cert que ells han tingut dues ocasions a la segona, però des del minut 1 fins al final hem buscat la porteria rival. En el primer temps ens ha faltat més calma per trobar camins més deserts i una mica d’encert en els trams finals. I en la segona part hem fet tot el que cal fer per guanyar un partit, arribant per tot arreu i amb ocasions clares. Hem fet un partit en la línia de sempre, però aquesta vegada no ha entrat el gol”, afirmava un Àngel Viadero satisfet amb el punt del seu equip davant el cuer.
“En aquests partits de segona volta sabem el que hi haurà, i perquè vingués l’últim això no seria un camí de roses. Però he de felicitar a l’equip perquè han lluitat per guanyar i ho han fet amb la idea de l’equip. Ningú s’ha sortit del guió i només ha faltat el gol”.
Preguntat pel possible penal en l’última jugada del partit, Viadero va dir que “prefereixo no pronunciar-me sobre això i veure-ho en vídeo, però sí que he de dir que l’àrbitre hauria d’haver afegit més temps per les contínues interrupcions”.
ZONA MIXTA
Sergio Montero (Jugador del Lleida Esportiu): “Marxem amb el sabor agredolç perquè mereixíem els tres punts”
Crec que en mereixíem més, hem tingut moltes ocasions. Sí que és veritat que el futbol es resol estant fi a les àrees, i en aquest partit ens ha faltat aquella finor a la que estem acostumats. Marxem amb el sabor agredolç perquè mereixíem els 3 punts. Ells han anat molt al duel home-home. Està clar que les segones voltes sempre són més complicades, i en aquest grup ho veurem. Ara a centrar-nos en el Terrassa.
Neyder Lozano (Defensa del Lleida Esportiu): “Donem molt valor al punt”
A diferència d’altres partits no hem estat tan fins. Ells han tingut dues clares i si les fiquen es fica la cosa fotuda. Hem de donar valor al punt, que sembla que no, però la segona volta serà complicada. Tots els equips apretaran i donaran una passa endavant. Ho parlàvem amb l’Òscar (Rubio), que ell té molta experiència i sap el que diu, hem de valorar aquest punt perquè no és gens fàcil. Ara toca estar mentalitzats aquesta setmana de treballar perquè tindrem un partit complicat a Terrassa i hem de fer bo el punt amb una victòria.
Antonio Romero, desconvocat i amb una possible marxa

La sorpresa de la tarda d’ahir va ser la no presència del migcampista Antonio Romero en la convocatòria i l’alineació del Lleida Esportiu. Tot apunta que el jugador podria tenir els minuts contats en el club lleidatà i estaria buscant una solució per marxar al Real Balompédica Linense, equip del grup 4 de la Segona RFEF.
El jugador sevillà estaria pendent de desvincular-se del club blau després d’haver disputat onze partits, cinc d’ells com a titular, sumant un total de 509 minuts.
Preguntat per aquesta qüestió, Viadero va eludir la informació i va afirmar que “volíem ficar a Musa Isah que ja s’ha recuperat i està amb el grup. Hem escollit les millors opcions dins del camp per tenir alternatives i hem decidit que això era el millor”.